Zarządzanie Doświadczeniem Pracowników

Employee Experience Management

Wszystkim zależy na doświadczeniu

 

Dlatego też eksplorujemy świat i zwiedzamy, próbujemy nowych rzeczy.
By zdobyć pozytywne doświadczenie chodzimy do swoich ulubionych miejsc,
biegamy, wyjeżdzamy na narty w Alpy.

Nikt nas nie zmusza do robienia tych rzeczy.
Robimy je, ponieważ chcemy przeżyć coś ciekawego.

Wydajemy pieniądze, by doświadczać miłe chwile.

W pracy spędzamy połowę dnia, oprócz snu.
Chcemy przeżywać miłe chwile również w pracy. 

Ewolucja Employee Experience

Żyjemy zupełnie inaczej niż 10-20 lat temu, gdy nie było urządzeń mobilnych, portali społecznościowych i aplikacji.
Zmiany, które przeprowadzają najlepsze firmy na świecie dotyczą prawdziwego skupienia się na pracownikach.

Wiele lat temu, do pracy wystarczały tylko narzędzia.
W kolejnym kroku firmy skupiały się na wzroście produktywności.
W kolejnym kroku menedżerowie pracowali nad budowaniem zaangażowania.
Dzisiaj – najlepsi menedżerowie zajmują sią projektowaniem organizacji przyszłości poprzez dbanie o doświadczenie pracownika.

NARZĘDZIA

  • biurko, krzesło,
  • telefon, komputer,
  • pracownik jest pionkiem

PRODUKTYWNOŚĆ

  • Doskonalenie, by wycisnąć z ludzi więcej
  • optymalizacja i powtarzalność procesów

ZAANGAŻOWANIE

  • badanie zaangażowania i satysfakcji
  • skupienie się na kulturze
  • firmy zaczynają deklarować swoją misję

DOŚWIADCZENIE

  • skupienie na kulturze, technologii i przestrzeni
  • projektowanie docelowego klimatu
  • długoterminowe podejście
  • firmy mają swój powód istnienia

PRACOWNICY ODCHODZĄ OD LIDERÓW

1. Pracownicy odchodzą, bo szukają lepszych szefów.

2. Aż 90 proc. menedżerów, biorących udział w badaniu KPMG potwierdziło problem niekontrolowanych odejść w ich firmie. 

3. Ok ⅓ pracowników szuka pracy u innego pracodawcy.

4. Coraz mniej Polaków boi się utraty pracy.

 

Doświadczenie pracowników

to część wspólna oczekiwań, potrzeb pracowników i obecnego klimatu w firmie.

By zaprojektować wspaniałe doświadczenia pracowników i stworzyć miejsce,
w którym pracownicy chcą rzeczywiście przebywać, firma musi skupić się na 3 wymiarach.

PRZESTRZEŃ

KULTURA

TECHNOLOGIE

Zobacz jak zmienił się świat

Mobilność: dostęp do informacji z każdego miejsca, urządzenia, o każdej porze.

Millenialsi na rynku pracy, zmiany demograficzne.

Walka o talenty, trudności z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników.

Technologia: big data, internet rzeczy, sztuczna inteligencja, automatyzacja.

Nowy styl życia: dzielimy się pomysłami, informacjami.

Kiepskie wyniki zaangażowania pracowników.

Alternatywne metody pracy – freelancerzy, kontraktorzy.
Analityka.
Przezroczystość (niezadowoleni pracownicy dzielą się swoją opinią o firmie).

Pulsometr iniJOB

Pierwsze na rynku narzędzie do
badania doświadczenia pracowników (Employee Experience)
zbierania inicjatyw pracowników w angażujący sposób.

Doświadczenie pracowników
Inspirujące wnętrzna biurowe

 

Doświadczenie pracowników
Technologie

Komunikacja społecznościowa, rozwój pracowników – Emplo

Zarządzanie Doświadczeniem Pracowników

Employee Experience Management – Model 4P

 

Konrad Dębkowski 

504 104 522
k.debkowski@czteryp.pl

Jarosław Pudełek

669 691 331
j.pudelek@czteryp.pl

 

 

POROZMAWIAJMY

Zadzwoń lub napisz do nas i powiedz co Cię zainteresowało. Skontaktujemy się z Tobą.